מה קורה פה?

מה קורה פה (או כיצד מזמינים נעליים ברשת)?

ברוכה הבאה לאתר קניון האונליין של מותג הנעליים “שני בר”!

אם מעולם לא הזמנת נעליים באינטרנט – מזל טוב, התכונני לחוויה שתשנה לך את החיים…

 

בכדי להקל עלייך עם חווית הקנייה – הראשונה וכל אלו שאנחנו בטוחים שיבואו אחריה – ריכזנו עבורך מספר טיפים:

  1. בזמן שאת משוטטת באתר, הוסיפי לסל הקניות את הנעליים שמוצאות חן בעינייך. בהמשך תוכלי לבחון את סל הקניות שלך ולהזמין מתוכו את הנעליים שהכי מצאו חן בעינייך.
  2. אם זוהי פעם ראשונה שאת רוכשת את הנעליים שלנו שימי לב:
  • את כל הפרטים אודות הנעליים, כולל החומרים מהם הן עשויות או הצבעים השונים הקיימים לכל דגם, תוכלי למצוא בעמוד המוצר הספציפי של אותו דגם.
  • אם את מתלבטת לגבי איזו מידה להזמין – תוכלי להשוות את מידות כף רגלך לטבלאות המצורפות לעמודי הנעליים שלנו, או לפנות אל שירות הלקוחות שלנו ואנחנו נעזור לך.

כמו כן, במידה ואינך מוצאת את הפרטים שאת מחפשת אודות הנעליים שאת מעוניינת להזמין – אל תהססי ליצור איתנו קשר.

  1. זמני המשלוח: אנחנו מציעים להביא את הנעליים שלנו באמצעות שליח עד 6 ימי עסקים  (לא כולל סופי שבוע וחגים) מיום ההזמנה, לכל מקום שתבחרי – בין אם זה הבית או המשרד שלך. פרטים נוספים אודות המשלוחים מהאתר שלנו, תוכלי למצוא כאן.
  2. החלפות והחזרות: במידה ואת מעוניינת להחזיר או להחליף את הנעליים שקיבלת מכל סיבה שהיא את יכולה לקרוא עוד על מדיניות החזרות שלנו כאן.
  3. תשלום ואבטחה: תהליך התשלום באתר הוא תהליך העומד בתקנים קפדניים של נהלי אבטחת מידע. כדי לאפשר רגישה מהירה ונוחה באתר, מבלי לפגוע באבטחת המידע האישי של הלקוחות שלנו, פרטי אמצעי התשלום בו בחרת להשתמש בעת הרכישה באתר עוברים הצפנה מיוחדת.

 

 

יש לך שאלות נוספות?

רוצה לדעת פרטים נוספים אודותינו והנעליים שלנו?

צרי איתנו קשר במייל, בטלפון או ישירות דרך האתר ונשמח לעזור!